Faktoria – nowy gracz na rynku finansowania faktur dla mikro- i MŚP

Rynek finansowania wierzytelności powiększa się o nowego gracza. Jest nim Faktoria - spółka rozpoczynająca swoją działalność pod skrzydłami Nest Banku. Chce umożliwić każdej małej i średniej firmie w Polsce rozwijanie pełnego potencjału poprzez dostarczanie rozwiązań w pełni dopasowanych do potrzeb mikro- i MŚP, tworzonych w ścisłej współpracy z klientami.

Nest Bank od początku swojej działalności skupia się na rodzinach oraz rodzinnych i małych firmach. Swoją przewagę rynkową buduje na relacyjnej bankowości, opartej o nowatorskie i intuicyjne rozwiązania bliskie codziennym potrzebom klientów. Faktoria będzie kolejnym rozwiązaniem przełamującym rynkowe trendy.

 

Nowa spółka to pierwsza firma na polskim rynku, kierująca swoje usługi do sektora mikro- i MŚP, oferująca produkty i usługi stworzone w innowacyjnym procesie współpracy z klientem. Spółka wprowadza gamę usług, które do tej pory nie były dostępne na polskim rynku dla firm z tego sektora. Faktoria jest partnerem Nest Banku, który będzie ją wspierał na wszystkich polach działalności.

 

W Nest Banku dbamy o to, aby rodzinne firmy i małe biznesy mogły się efektywnie rozwijać. Oferujemy rozwiązania i produkty nowatorskie w skali polskiego rynku, aby klienci znaleźli u nas kompleksowe wsparcie w codziennej działalności. Faktoria jest przykładem rozwiązania, które pod skrzydłami Nest Banku zaoferuje klientom zupełnie nową jakość stworzoną wspólnie z nimi i opartą na ich potrzebach-mówi Bartosz Chytła, Wiceprezes Zarządu Nest Banku

 

"Wiele firm chce tworzyć produkty dopasowane do potrzeb klienta. Jednak w praktyce Faktoria jako pierwsza stworzyła proces projektowania usług w ścisłej współpracy z ich odbiorcami. Z naszymi potencjalnymi klientami przeprowadziliśmy  serię wywiadów, z których jasno wynika, że na polskim rynku brakuje usług dla, w tym   usług finansowych dopasowanych do potrzeb mikroprzedsiębiorców. Spośród tych potrzeb wybraliśmy w  najważniejsze w opinii klientów– i na tej podstawie zaprojektowaliśmy prototypy usług. Finalny kształt naszej oferty wyznaczyli klienci na warsztatach współtworzenia, podczas których testowali i opiniowali stworzone  prototypy."

-mówi Paweł Tomala, Prezes Zarządu Faktorii

 

Co znajdzie się w ofercie Faktorii?

 

 

Z wywiadów przeprowadzonych z klientami wynika że, najczęściej borykają się oni się z problemami z uzyskaniem finansowania, zatorami płatniczymi, brakiem czasu i pomysłów na zwiększenie efektywności biznesowej. Faktoria chce umożliwić klientom budowanie przewag konkurencyjnych i pozycji solidnego partnera w biznesie. Będzie wspierać w rozwijaniu przez mikrofirmy usług oraz produktów bez obaw o bezpieczeństwo finansowe.

 

Na start Faktoria zaoferuje swoim klientom:

 

  • Finansowanie Sprzedaży to usługa, dzięki której klienci nie będą już zagrożeni stratami spowodowanymi opóźnieniami w płatnościach od swoich odbiorców. Przekazując faktury do Faktorii, uzyskają szybki dostęp do gotówki, którą będą mogli przeznaczyć na rozwój swoich firm. Da im to swobodę w zdobywaniu nowych klientów i zwiększaniu inwestycji.

  • Finansowanie Zakupów pozwoli klientom dokonywać wcześniejszej zapłaty do swoich dostawców, przez co zwiększą swoją wiarygodność na rynku. Dodatkowo będą mogli korzystać z rabatów za wcześniejszą płatność.

  • Faktura na raz to usługa, z której można skorzystać w przypadku niezaplanowanych wydatków i zatorów płatniczych.

  • Opiekun czasu to osobisty asystent, który zadba o to, aby klient znalazł równowagę między pracą a życiem prywatnym i wykorzystał czas po pracy dokładnie tak, jak tego chce.

Faktoria będzie na bieżąco opracowywać i wdrażać  kolejne produkty i usługi przy współpracy z klientami - Naszym celem jest budowanie  usług dla klientów, razem z nimi, tak by były maksymalnie dopasowane do ich potrzeb. Dlatego tworząc koncepcję produktów, będziemy przeprowadzać z klientami kolejne wywiady i warsztaty współtworzenia, które pozwolą na wypracowanie ostatecznego ich kształtu.– mówi Paweł Tomala, Prezes Zarządu Faktorii.

 

 

Materiał nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.

 

Źródło: nestbank.prowly.com

 

 

17 marca 2019

Informacje prasowe

Copyright © Porównywarka kont osobistych - 2019

Menu